Рус  |  Укр
  Офіційний сайт КП «Харківський метрополітен»  
 

Послуги пасажирам

 

 1. Перелік та умови отримання послуг, що надаються підприємством, форми і зразки документів, правила їх заповнення

 1.1 Засоби оплати проїзду в КП «Харківський метрополітен»
          Скористатися послугою метрополітену – сплатити за проїзд можливо через:
-  Безконтактну електронну картку (БЕК), яка буває трьох видів: повнотарифна, пільгова студентська;
-  Разовий квиток;
-  Посвідчення, що надає право безоплатного проїзду.
 
Повнотарифна безконтактна електронна картка
Опис БЕК
БЕК – пластикова картка багаторазового використання з вмонтованим в неї магнітним пристроєм. Картка призначена для проходу на станції метрополітену через автоматичні контрольні пункти, які мають зчитувальні пристрої для БЕК. Багаж оплачується окремо, згідно діючого тарифу.
Картка має гарантійний строк експлуатації 6 місяців, який починається з дати першого використання картки. Термін дії карток не обмежується гарантійним строком, тому необхідність в обміні виникає тільки у разі несправності карток.
Для кого призначена
Для всіх бажаючих.
Де можна придбати
У автоматах з продажу БЕК на станціях метрополітену (див. 1.2).
Де можна поповнити ресурс
У терміналах поповнення рахунку, розташованих у вестибюлях та пішохідних переходах станцій (див. п.1.2). Приймаються купюри від 1,00 до 500,00 грн. Поповнення рахунку на суму менше 1,00 грн. можливе в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток на станції «Історичний музей», к. № 13.
Що робити у разі відмови в роботі БЕК
Питання щодо обслуговування карток вирішуються в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей» к. №13. У разі виникнення технічної несправності (якщо несправність виникла не з вини користувача, а виявився прихований заводський дефект) протягом гарантійного строку безконтактні електронні картки підлягають обміну. Якщо ж несправність картки виникла з вини користувача, або після закінчення гарантійного строку, тоді пасажиру необхідно придбати нову картку. Грошові кошти з рахунку несправної картки переносяться на іншу картку в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток.  
 
Пільгова студентська безконтактна електронна картка
Опис БЕК
Пільгова студентська картка містить в своїй пам'яті ідентифікаційні дані користувача (студента, учня), приналежність до учбового закладу. Багаж оплачується окремо, згідно діючого тарифу.
Термін дії
Термін дії пільгової студентської БЕК встановлюється тільки на період дії рішення Харківської міської чи обласної ради, враховуючи термін навчання (дата закінчення студентом (курсантом), учнем навчання, що вказана в студентському чи учнівському (військовому) квитку чи службовому посвідченні (якщо ця дата не була скоригована навчальним закладом в сторону зменшення)).
Для кого призначена
                        Для студентів (учнів, курсантів) м. Харкова, яка є дійсною при наявності студентського або учнівського квитка (для курсантів – при наявності військового квитка або службового посвідчення).
Пільгова студентська БЕК для проїзду студентів (учнів, курсантів) дає право проходу на станцію тільки власнику картки. Передача пільгової студентської БЕК іншій особі заборонена.
У випадку відсутності студентського чи учнівського (військового) квитка чи службового посвідчення у пасажира, який має намір використати пільгову студентську БЕК для оплати проїзду, або у випадку не відповідності прізвища, імені, по батькові особи, зазначеної у студентському чи учнівському (військовому) квитку чи службовому посвідченні з прізвищем, ім’ям, по батькові особи, якій ця пільгова студентська БЕК була видана, пільгова студентська БЕК вилучається службовими особами метрополітену та блокується в мережі АСОП.
У разі передачі пільгової студентської БЕК в користування іншій особі або спроби провести іншу особу за допомогою пільгової студентської БЕК, її власник у подальшому назавжди втрачає право користування пільговим проїздом в метрополітені.
Де можна придбати
Пільгова студентська БЕК розповсюджується серед студентів (учнів, курсантів) відповідно до заявок навчальних закладів на підставі договорів про організацію перевезень Харківським метрополітеном студентів (учнів, курсантів) за пільговим тарифом, які укладаються навчальними закладами з метрополітеном.
Куди слід звернутися при несправності карти для заміни
В Пункт обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей» к. №13.
Куди слід звернутися при втраті БЕК
До чергового персоналу будь-якої станції метрополітену (мати при собі документ, що підтверджує особу).
Куди слід звернутися у разі втрати права на пільговий проїзд (закінчення навчання, відрахування, перехід на іншу форму навчання)
В разі закінчення навчання власник пільгової студентської БЕК має право безплатно протягом 36 (тридцять шість) місяців з моменту останнього використання картки перенести існуючий на пільговій студентській БЕК залишок коштів на повнотарифну БЕК (перенос коштів здійснюється в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей» к. №13).По закінченню вказаного терміну для звернення щодо переносу залишку коштів, кошти з пільгової студентської БЕК не переносяться.
Де можна поповнити ресурс
У терміналах поповнення рахунку, розташованих у вестибюлях та пішохідних переходах станцій. Приймаються купюри від 1,00 до 500,00 грн. Поповнення рахунку на суму менше 1,00 грн. можливе в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток на станції «Історичний музей», к. № 13.
 
 
Разовий квиток
Опис
Паперовий квиток, що призначений для використання разової поїздки.
Термін дії
Протягом доби, що був придбаний.
Де можна придбати
У автоматичній квитковій касі (АКК) на станціях метрополітену. Приймаються купюри номіналом 1 грн, 2 грн, 5 грн, монети номіналом 50 коп, 1 грн.
 
З питань оформлення договорів купівлі – продажу безконтактних електронних карток для підприємств, установ, організацій, звертатися до групи з підготовки та реалізації засобів оплати за проїзд КП «Харківський метрополітен» за телефонами: 730-31-36; 730-31-19; e-mail:fes@metro.kharkov.ua,  керівник групи Лопатіна Вікторія Сергіївна.
 
 
1.2. Автомати з продажу і поповнення БЕК
Перелік станцій КП «Харківський метрополітен», на яких встановлені автомати з продажу БЕК (АПБЕК) та термінали самообслуговування для  поповнення рахунку БЕК станом на 01.01.2017 р.
 
з/п
Станція
Номер вестибюлю
Термінал самообслуговування для
поповнення рахункуБЕК кількість, од.
АПБЕК кількість,од.
1
Холодна гора
1
7
1
2
5 (1 на 3 вікна)
1
2
Південний вокзал
1
8 (1 на 3 вікна)
1
3
Центральний ринок
1
5
 -
2
4
1
4
Майдан Конституції
1
4 (1 на 3 вікна)
1
5
Проспект Гагаріна
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
4
6
Спортивна
1
2
2
5
1
7
Завод ім.Малишева
1
4
2
2
8
Московський проспект
1
4
1
2
3
9
Палац cпорту
1
4
2
4
1
10
Армійська
1
2
2
2
11
Ім. О.С. Масельського
1
-
-
2
4
1
12
Тракторний завод
1
2
2
2
1
13
Індустріальна
1
2
2
5 (1 на 3 вікна)
1
14
Історичний музей
1
4 (1 на 3 вікна)
1
15
Університет
1
4
1
2
5 (1 на 3 вікна)
16
Пушкінська
1
6 (1 на 3 вікна)
1
17
Київська
1
4
18
Академіка Барабашова
1
4
2
4 (1 на 3 вікна)
1
19
Академіка Павлова
1
4 (1 на 3 вікна)
2
-
20
Студентська
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
1
21
Героїв Праці
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
4 (1 на 3 вікна)
22
Метробудівників
1
5
1
23
Захисників України
1
4
2
4
1
24
Архітектора Бекетова
1
4 (1 на 3 вікна)
1
25
Держпром
1
2
26
Наукова
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
2
27
Ботанічний сад
1
4 (1 на 3 вікна)
2
2
28
23 Серпня
1
4
2
4
1
29
Олексіївська
1
6
1
2
4 (1 на 3 вікна)
1
30
Перемога
1
4
1
2
4
1
Разом:
 
193  (227 вікон)
27
 
 
 
 
 
 

  

 
 
 
1.8 Порядок надання послуг з перевезення пасажирів з особливими потребами.
 
Пасажир при необхiдностi користування послугами метрополiтену має право:
- не менш ніж за одну годину до часу проїзду у метрополiтенi зателефонувати за номером 731-00-00, 0800-507-507 старшому поїзному диспетчеру;
- по телефону сповiстити назву початкової та кiнцевої станції маршруту пересування та приблизний час прибуття на станцiю метрополiтену;
- пiсля прибуття пасажира на початкову станцiю охоронець, або iнший працiвник метрополiтену, супроводжують його до електропоїзда i далi до виходу на станцiї прибуття.
В разi прибуття на початкову станцiю без попереднього надання iнформацiї по телефону про маршрут пересування, пасажир має право звернутися до чергового по залу, та сповiстити назву кiнцевої станції маршруту пересування i далi очiкувати охоронця або iншого працiвника метрополiтену, якi будуть супроводжувати його до електропоїзда i далi до виходу на станцiї прибуття.
 
 
 
2. Інструкція з користування повнотарифною безконтактною електронною карткою оплати проїзду в КП «Харківський метрополітен»
 
Загальні положення
 
Терміни в Інструкції вживаються у такому значенні:
Повнотарифна безконтактна електронна картка для проїзду в метрополітені (далі – повнотарифна БЕК) – пластикова картка з вмонтованим в неї електронним мікрочипом, в пам’яті якого розміщується інформація щодо поточного балансу картки, тобто суми передплати за проїзд в метрополітені.
Автомат з продажу карток – пристрій пасажирської автоматики, що призначений для автоматизованого продажу повнотарифних БЕК. Автомати встановлені в вестибюлях станцій метрополітену.
Автоматичний контрольний пункт (далі – турнікет) – пристрій пасажирської автоматики, що призначений для пропуску пасажирів на станцію метрополітену. Турнікети встановлені в вестибюлях станцій метрополітену.
Термінал самообслуговування для поповнення БЕК оплати проїзду (далі – термінал) – пристрій пасажирської автоматики, що призначений для проведення операції поповнення балансу картки. Термінали встановлені в пішохідних переходах та в вестибюлях станцій метрополітену.
 
Порядок користування БЕК та
порядок проходу на станцію за допомогою повнотарифної БЕК
 
ПовнотарифнуБЕК можна придбати в автоматах з продажу карток. З моменту придбання повнотарифна БЕК є власністю користувача. Для використання БЕК в якості засобу оплати за проїзд необхідно мати на балансі картки суму не меншу вартості однієї поїздки. Поповнення повнотарифної БЕК здійснюється за допомогою терміналів самообслуговування. Максимальна сума поповнення БЕК складає 500,00 (П’ятсот) грн.
При проході пасажира через турнікет на станцію здійснюється зменшення балансу повнотарифної БЕК в розмірі вартості однієї поїздки.
Для проходу через турнікет на станції метрополітену за допомогою повнотарифної БЕК необхідно:
•         піднести БЕК впритул до спеціально визначеного місця на панелі з правої сторони турнікету з позначкою електронної картки та утримувати її до появи на екрані турнікету напису, що визначає можливість здійснення проходу на станцію (при цьому, на екрані висвітлюється сума, що залишилась на балансі картки після сплати проїзду);
•         після зміни кольору на світловому індикаторітурнікету з червоного на зелений (дозвіл проходу) прибрати БЕК таздійснити прохід через турнікет не пізніше ніж за 7 секунд.
Прохід через турнікети на станції за допомогою повнотарифних БЕК неможливий у разі:
   •             відсутності достатньої суми коштів на балансі картки;
•             технічної несправності БЕК;
•             технічної несправності турнікету.
У разі неспрацювання повнотарифної БЕК необхідно звернутися до чергового персоналу станції.
 
Порядок зберігання повнотарифних БЕК
 
Для запобігання пошкодження повнотарифної БЕК необхідно: уникати деформації картки, не згинати її та не допускати ударів по картці, запобігати від потрапляння картки в потужне електромагнітне поле, не допускати попадання на картку їдких речовин, не допускати нанесення на БЕК написів та подряпин.
 
Порядок дій у разі несправності повнотарифної БЕК
 
Гарантійний строк експлуатації повнотарифної БЕК становить 6 (шість) місяців. Гарантійний строк обчислюється з дати першого використання БЕК як засобу оплати за проїзд.
У разі виникнення технічної несправності картки протягом гарантійного строку (якщо несправність виникла не з вини користувача) повнотарифна БЕК підлягає безкоштовному обміну в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей», а кошти з несправної повнотарифної БЕК переносяться на нову картку.
При несправності повнотарифної БЕК після закінчення гарантійного строку або, якщо несправність повнотарифної БЕК виникла з вини користувача (не залежно від гарантійного строку використання картки), власнику картки необхідно придбати нову повнотарифну БЕК. Після чого в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток проводиться операція перенесення залишку коштів з балансу несправної картки на нову повнотарифну БЕК.
Кошти з безконтактних електронних карток оплати проїзду в метрополітені поверненню не підлягають.
 

 

 
 
 
 
Розробка та підтримка ТОВ Студія «ВебДеко»