Рус  |  Укр
  Офіційний сайт КП «Харківський метрополітен»  
 

Публічна інформація

 Зміст:

 
1. Організаційна структура підприємства
 
2. Місія, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності підприємства
 
3. Інформація про нормативно-правові основи діяльності підприємства
 
4. Перелік та умови отримання послуг, що надаються підприємством, форми і зразки документів, правила їх заповнення
 
4.1. Перевезення пасажирів
 
4.1.1. Засоби оплати проїзду в КП «Харківський метрополітен»
 
4.1.2. Автомати з продажу і поповнення БЕК
 
4.1.3. Пільговий проїзд в метрополітені
 
4.1.4. Правила користування персональною студентською безконтактною електронною карткою, що ініціалізована як «пільгова студентська БЕК» в мережі автоматизованої системи оплати проїзду КП «Харківський метрополітен» (з відшкодуванням коштів за пільговий проїзд за рахунок міського бюджету) 
 
4.1.5. Правила користування пільговою студентською безконтактною електронною карткою для оплати пільгового проїзду в КП «Харківський метрополітен» (за рахунок обласного бюджету)  
 
4.1.6. Правила користування пільговою студентською безконтактною електронною карткою для оплати пільгового проїзду в КП «Харківський метрополітен»(за рахунок субвенції державному бюджету)  
 
 4.2. Правила користування Харківським метрополітеном
 
 
4.3. Передача в оренду майна, що знаходиться на балансі КП «Харківський метрополітен»
 
4.4. Надання права на розміщення реклами в КП «Харківський метрополітен»
 
5. Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності
 
6. Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник
 
7. Загальні правила роботи підприємства, правила внутрішнього трудового розпорядку
 
8. Порядок надання послуг з перевезення пасажирів з особливими потребами. 

 

 

1. Організаційна структура підприємства
 
 
 
 
 
2. Мета та предмет діяльності підприємства
 
КП «Харківський метрополітен» створене з метою якісного задоволення потреб населення у безпечних перевезеннях лініями метрополітену, задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торгівельної, іншої, як підприємницької, так і некомерційної господарської діяльності.
 
Основними напрямками діяльності підприємства є:
-                     повне і якісне задоволення потреб населення міста у безпечних перевезеннях по лініям метрополітену;
-                     забезпечення культури обслуговування пасажирів;
-                     забезпечення разом з іншими учасниками виконання завдань щодо будівництва та введення в дію нових дільниць, станцій і об’єктів метрополітену у встановлені строки;
-                     організація професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів.
 
Предметом діяльності підприємства є:
-                     надання послуг з перевезення пасажирів;
-                     рекламна діяльність;
-                     виготовлення засобів сплати за проїзд;
-                     надання в оренду вільних площ, приміщень, обладнання та його складових;
-                     виконання робіт з капітального ремонту та модернізації рухомого складу і колісних пар для внутрішніх потреб, метрополітенів України та інших держав;
-                     виконання пусконалагоджувальних робіт, як в метрополітені, так і за його межами.
 
 
3. Інформація про нормативно-правові основи діяльності підприємства
 
КП «Харківський метрополітен» засноване на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.05.2009 р. № 997-р «Про передачу цілісного майнового комплексу Державного підприємства «Харківський метрополітен», рішень 36 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 30.09.2009р. № 222/09 «Про комунальну власність м. Харкова» та № 233/09 «Про реорганізацію шляхом перетворення Державного підприємства «Харківський метрополітен».
 
Підприємство засноване на власності територіальної громади міста Харкова, представницьким органом якої є Харківська міська рада.
 
Функції управління Підприємством покладені на Департамент інфраструктури Харківської міської ради.
 
Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, наказами Департаменту інфраструктури Харківської міської ради, іншими нормативними актами.
 
4. Перелік та умови отримання послуг, що надаються підприємством, форми і зразки документів, правила їх заповнення
 
4.1. Перевезення пасажирів
 
 
4.1.1. Засоби оплати проїзду в КП «Харківський метрополітен»
          Скористатися послугою метрополітену – сплатити за проїзд можливо через:
-  Безконтактну електронну картку (БЕК), яка буває трьох видів: повнотарифна, пільгова студентська;
-  Разовий квиток;
-  Посвідчення, що надає право безоплатного проїзду.
 
Повнотарифна безконтактна електронна картка
Опис БЕК
БЕК – пластикова картка багаторазового використання з вмонтованим в неї магнітним пристроєм. Картка призначена для проходу на станції метрополітену через автоматичні контрольні пункти, які мають зчитувальні пристрої для БЕК. Багаж оплачується окремо, згідно діючого тарифу.
Картка має гарантійний строк експлуатації 6 місяців, який починається з дати першого використання картки. Термін дії карток не обмежується гарантійним строком, тому необхідність в обміні виникає тільки у разі несправності карток.
Для кого призначена
Для всіх бажаючих.
Де можна придбати
У автоматах з продажу БЕК на станціях метрополітену (див. п.4.1.2).
Де можна поповнити ресурс
У терміналах поповнення рахунку, розташованих у вестибюлях та пішохідних переходах станцій (див. п.4.1.2). Приймаються купюри від 1,00 до 500,00 грн. Поповнення рахунку на суму менше 1,00 грн. можливе в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток на станції «Історичний музей», к. № 13.
Що робити у разі відмови в роботі БЕК
Питання щодо обслуговування карток вирішуються в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей» к. №13. У разі виникнення технічної несправності (якщо несправність виникла не з вини користувача, а виявився прихований заводський дефект) протягом гарантійного строку безконтактні електронні картки підлягають обміну. Якщо ж несправність картки виникла з вини користувача, або після закінчення гарантійного строку, тоді пасажиру необхідно придбати нову картку. Грошові кошти з рахунку несправної картки переносяться на іншу картку в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток.  
 
Пільгова студентська безконтактна електронна картка
Опис БЕК
Пільгова студентська картка містить в своїй пам'яті ідентифікаційні дані користувача (студента, учня), приналежність до учбового закладу. Багаж оплачується окремо, згідно діючого тарифу.
Термін дії
Термін дії пільгової студентської БЕК встановлюється тільки на період дії рішення Харківської міської чи обласної ради, враховуючи термін навчання (дата закінчення студентом (курсантом), учнем навчання, що вказана в студентському чи учнівському (військовому) квитку чи службовому посвідченні (якщо ця дата не була скоригована навчальним закладом в сторону зменшення)).
Для кого призначена
                        Для студентів (учнів, курсантів) м. Харкова, яка є дійсною при наявності студентського або учнівського квитка (для курсантів – при наявності військового квитка або службового посвідчення).
Пільгова студентська БЕК для проїзду студентів (учнів, курсантів) дає право проходу на станцію тільки власнику картки. Передача пільгової студентської БЕК іншій особі заборонена.
У випадку відсутності студентського чи учнівського (військового) квитка чи службового посвідчення у пасажира, який має намір використати пільгову студентську БЕК для оплати проїзду, або у випадку не відповідності прізвища, імені, по батькові особи, зазначеної у студентському чи учнівському (військовому) квитку чи службовому посвідченні з прізвищем, ім’ям, по батькові особи, якій ця пільгова студентська БЕК була видана, пільгова студентська БЕК вилучається службовими особами метрополітену та блокується в мережі АСОП.
У разі передачі пільгової студентської БЕК в користування іншій особі або спроби провести іншу особу за допомогою пільгової студентської БЕК, її власник у подальшому назавжди втрачає право користування пільговим проїздом в метрополітені.
Де можна придбати
Пільгова студентська БЕК розповсюджується серед студентів (учнів, курсантів) відповідно до заявок навчальних закладів на підставі договорів про організацію перевезень Харківським метрополітеном студентів (учнів, курсантів) за пільговим тарифом, які укладаються навчальними закладами з метрополітеном.
Куди слід звернутися при несправності карти для заміни
В Пункт обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей» к. №13.
Куди слід звернутися при втраті БЕК
До чергового персоналу будь-якої станції метрополітену (мати при собі документ, що підтверджує особу).
Куди слід звернутися у разі втрати права на пільговий проїзд (закінчення навчання, відрахування, перехід на іншу форму навчання)
В разі закінчення навчання власник пільгової студентської БЕК має право безплатно протягом 36 (тридцять шість) місяців з моменту останнього використання картки перенести існуючий на пільговій студентській БЕК залишок коштів на повнотарифну БЕК (перенос коштів здійснюється в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток, що розташований на станції «Історичний музей» к. №13).По закінченню вказаного терміну для звернення щодо переносу залишку коштів, кошти з пільгової студентської БЕК не переносяться.
Де можна поповнити ресурс
У терміналах поповнення рахунку, розташованих у вестибюлях та пішохідних переходах станцій. Приймаються купюри від 1,00 до 500,00 грн. Поповнення рахунку на суму менше 1,00 грн. можливе в Пункті обслуговування безконтактних електронних карток на станції «Історичний музей», к. № 13.
 
 
Разовий квиток
Опис
Паперовий квиток, що призначений для використання разової поїздки.
Термін дії
Протягом доби, що був придбаний.
Де можна придбати
У автоматичній квитковій касі (АКК) на станціях метрополітену. Приймаються купюри номіналом 1 грн, 2 грн, 5 грн, монети номіналом 50 коп, 1 грн.
 
З питань оформлення договорів купівлі – продажу безконтактних електронних карток для підприємств, установ, організацій, звертатися до групи з підготовки та реалізації засобів оплати за проїзд КП «Харківський метрополітен» за телефонами: 730-31-36; 730-31-19; e-mail:fes@metro.kharkov.ua,  керівник групи Лопатіна Вікторія Сергіївна.
 
 
4.1.2. Автомати з продажу і поповнення БЕК
Перелік станцій КП «Харківський метрополітен», на яких встановлені автомати з продажу БЕК (АПБЕК) та термінали самообслуговування для  поповнення рахунку БЕК станом на 01.01.2017 р.
 
з/п
Станція
Номер вестибюлю
Термінал самообслуговування для
поповнення рахункуБЕК кількість, од.
АПБЕК кількість,од.
1
Холодна гора
1
7
1
2
5 (1 на 3 вікна)
1
2
Південний вокзал
1
8 (1 на 3 вікна)
1
3
Центральний ринок
1
5
 -
2
4
1
4
Майдан Конституції
1
4 (1 на 3 вікна)
1
5
Проспект Гагаріна
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
4
6
Спортивна
1
2
2
5
1
7
Завод ім.Малишева
1
4
2
2
8
Московський проспект
1
4
1
2
3
9
Палац cпорту
1
4
2
4
1
10
Армійська
1
2
2
2
11
Ім. О.С. Масельського
1
-
-
2
4
1
12
Тракторний завод
1
2
2
2
1
13
Індустріальна
1
2
2
5 (1 на 3 вікна)
1
14
Історичний музей
1
4 (1 на 3 вікна)
1
15
Університет
1
4
1
2
5 (1 на 3 вікна)
16
Пушкінська
1
6 (1 на 3 вікна)
1
17
Київська
1
4
18
Академіка Барабашова
1
4
2
4 (1 на 3 вікна)
1
19
Академіка Павлова
1
4 (1 на 3 вікна)
2
-
20
Студентська
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
1
21
Героїв Праці
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
4 (1 на 3 вікна)
22
Метробудівників
1
5
1
23
Захисників України
1
4
2
4
1
24
Архітектора Бекетова
1
4 (1 на 3 вікна)
1
25
Держпром
1
2
26
Наукова
1
4 (1 на 3 вікна)
1
2
2
27
Ботанічний сад
1
4 (1 на 3 вікна)
2
2
28
23 Серпня
1
4
2
4
1
29
Олексіївська
1
6
1
2
4 (1 на 3 вікна)
1
30
Перемога
1
4
1
2
4
1
Разом:
 
193  (227 вікон)
27
 
 
 
 
 
 

  

 
 
4.3. Передача в оренду майна, що знаходиться на балансі КП «Харківський метрополітен»
 
Процедура набуття права на оренду об’єктів комунальної власності, що знаходяться на балансі КП «Харківський метрополітен» регулюється Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оренду державного та комунального майна», відповідним «Положенням про проведення конкурсів на право оренди майна територіальної громади м. Харкова» іншими нормативними актами чинного законодавства України з питань оренди майна.
 
За більш детальною інформацією з приводу передачі майна, що знаходиться на балансі               КП «Харківський метрополітен» звертатися до відділу непрофільних доходів, за телефоном 730-39-34,:
 
4.4. Надання права на розміщення реклами в КП «Харківський метрополітен»
 
Для отримання права на розміщення реклами в метрополітені, рекламодавець або уповноважена ним особа подає заяву генеральному директору КП «Харківський метрополітен», який передає її протягом 3-х робочих днів для опрацювання до відділу непрофільних доходів.
У заяві повинні бути вказані  точні поштові та банківські реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), та координати особи, відповідальної за використання рекламного місця, термін експонування рекламного засобу, номер телефону для оперативного зв’язку з Клієнтом.
 При розташуванні рекламних щитів до заяви необхідно додати наступні документи:
- паспорт рекламної конструкції;
- фотографію рекламної конструкції, яку планується розташувати на території підприємства ;
- комп’ютерну візуалізацію місця розташування конструкції та оригінал-макет рекламного зображення;
- візуалізацію логотипу власника, розташованого на конструкції.
 При розташуванні реклами у салоні вагону вказується:
- розмір (формат) і кількість потрібних рекламних місць;
- точні поштові та банківські реквізити організації (підприємства, приватного підприємства, фізичної особи), та координати особи, відповідальної за використання рекламного місця.
 В усіх випадках Клієнт повинен надати:
а) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності;
б) копію свідоцтва про реєстрацію платника податку;
в) витяг із Статуту підприємства щодо юридичного статусу підприємства та його місцезнаходження, а також повноважень посадової особи, яка підписує Договір, та наказ про її призначення;
г) довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок контрагента, з зазначенням всіх банківських реквізитів (розрахунковий МФО, код ЄДРПОУ).
д) довідку про внесення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
Подана заява підлягає розгляду на протязі двох тижнів.
Начальник відділу непрофільних доходів визначає:
 а) можливість розташування реклами в метрополітені;
 б) при розташуванні рекламних щитів організовує роботу комісії щодо визначення технічної можливості розміщення цих конструкцій в КП «Харківський метрополітен».
 На підставі рішення комісії технічний відділ метрополітену у вказаний термін готує проект встановлення рекламного засобу, здійснює роботу по узгодженню з відповідними підрозділами метрополітену питання про його розташування. На підставі розробленого проекту виконуються роботи з монтажу рекламної конструкції.
 Після прийняття рекламної конструкції в експлуатацію укладається Договір на надання послуг по наданню місць для розміщення рекламної конструкції. 
Генеральний директор КП «Харківський метрополітен» відмовляє у розташуванні реклами у метрополітені у разі невідповідності реклами вимогам чинного законодавства України, відсутності технічних можливостей розташування рекламомісць, спеціальних конструкцій.
 За більш детальною інформацією з приводу розміщення реклами  в  КП «Харківський метрополітен» звертатися до відділу непрофільних доходів за телефоном 730-38-86.
 
5. Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності
 
З метою виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» та нової редакції Закону України «Про інформацію» в КП «Харківський метрополітен» призначено відповідальну особу для забезпечення доступу запитувачів до інформації – завідуючу канцелярії.
 
Визначено спеціальне приміщення для роботи запитувачів з документами чи їх копіями, яке розташоване у приміщенні Будинку зв’язку, в кабінеті № 810, за адресою: вул. Різдвяна, 29.
 
З метою подання запиту на отримання публічної інформації громадяни можуть звернутися до відповідального спеціаліста щоденно з 14:00 до 15:00.
 
Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи в іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою). Для подання запиту на інформацію поштою необхідно направити лист за адресою: 61052, м. Харків, вул. Різдвяна, 29, КП «Харківський метрополітен».
 
Також запити на отримання публічної інформації приймаються:
- телефоном за номером: 730-34-13;
- факсом за номером: 731-21-41
- електронною поштою: s@metro.kharkov.ua 
 
Письмовий запит подається у довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; 
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
 
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в канцелярії КП «Харківський метрополітен», зразок яких розміщений на цьому сайті (додається). Зазначені форми мають стислу інструкцію щодо процедури подання запиту на інформацію, її отримання, тощо.
 
У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості, тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації КП «Харківський метрополітен», обов’язково зазначивши в запиті своє ім’я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.
 
Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
 
У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.
 
У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.
 
Інформація на запит надається безкоштовно.
У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.
 
Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
 
6. Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник 
 
 
Збереження інформації та доступ до неї забезпечується відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  
 
7. Загальні правила роботи підприємства, правила внутрішнього трудового розпорядку
 
ПРАВИЛА технічної експлуатації метрополітенів України, затверджено: Наказ Міністерства інфраструктури України від 12.11.2014 року № 578, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 грудня 2014 р. за  № 1540/26317.
 
1. Правила технічної експлуатації метрополітенів України (далі Правила) встановлюють:
-                     вимоги до технічного стану, обслуговування та ремонту об’єктів метрополітенів;
-           порядок роботи метрополітенів і їх працівників, а також юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, які виконують роботи в метрополітенах;
-                     порядок утримання найважливіших споруд, пристроїв і рухомого складу;
-                     систему організації руху поїздів і застосування сигналізації.
 
2. Ці правила обов’язкові для виконання працівниками усіма підрозділами й працівниками метрополітену.
 
Виконання цих Правил забезпечує злагодженість усіх ланок метрополітену, чітку та безперебійну їх роботу й безпеку руху.
 
Правила внутрішнього трудового розпорядку КП «Харківський метрополітен», затверджені конференцією трудового колективу Харківського метрополітену, до яких входять наступні розділи:
1.                  Загальні положення;
2.                  Основні положення щодо порядку прийому на роботу та звільнення;
3.                  Основні обов’язки працівників;
4.                  Основні обов’язки роботодавця;
5.                  Робочий час і його використання;
6.                  Заохочення за успіхи в роботі;
7.                  Відповідальність за порушення трудової дисципліни.
 
Трудовий розпорядок працівників підрозділів Харківського метрополітену при 5-ти денному робочому тижні з двома вихідними днями:
 
Початок робочого дня: 8 година 00 хвилин;
Перерва з 12 години 00 хвилин до 12 години 45 хвилин;
Закінчення робочого дня:
Щоденно о 17 годині 00 хвилин;
У передвихідні дні о 15 годині 45 хвилин.
Особливий трудовий розпорядок роботи окремих підрозділів встановлюється наказами Генерального директора метрополітену.
 
 
 
8. Порядок надання послуг з перевезення пасажирів з особливими потребами.
 
Пасажир при необхiдностi користування послугами метрополiтену має право:
- не менш ніж за одну годину до часу проїзду у метрополiтенi зателефонувати за номером 731-00-00, 0800-507-507 старшому поїзному диспетчеру;
- по телефону сповiстити назву початкової та кiнцевої станції маршруту пересування та приблизний час прибуття на станцiю метрополiтену;
- пiсля прибуття пасажира на початкову станцiю охоронець, або iнший працiвник метрополiтену, супроводжують його до електропоїзда i далi до виходу на станцiї прибуття.
В разi прибуття на початкову станцiю без попереднього надання iнформацiї по телефону про маршрут пересування, пасажир має право звернутися до чергового по залу, та сповiстити назву кiнцевої станції маршруту пересування i далi очiкувати охоронця або iншого працiвника метрополiтену, якi будуть супроводжувати його до електропоїзда i далi до виходу на станцiї прибуття.

 

 
 
 
 
Розробка та підтримка ТОВ Студія «ВебДеко»