З 18 січня можливе тимчасове неспрацювання функції оплати проїзду за допомогою мобільних пристроїв

Шановні пасажири!

Відповідно до листа інвестора з впровадження автоматизованої системи з оплати проїзду «Електронний квиток» у міському електротранспорті, ТОВ «ФК «Платіжний центр», від 14.01.2022р. за №14-01/22-01, з 18 січня можливе тимчасове неспрацювання функції оплати проїзду за допомогою мобільних пристроїв на станціях Харківського метрополітену у валідаторах системи «Електронний квиток».

Безготівкова сплата за проїзд буде здійснюватися безпосередньо банківською карткою з функцією NFC.

Детальна інформація за номером гарячої лінії: 0 800 505 685.

Просимо віднестися з розумінням та перепрошуємо за тимчасові незручності!