Порядок надання послуг з перевезення пасажирів з інвалідністю.

Пасажир з інвалідністю при необхідності користування послугами метрополітену має право:

- не менш ніж за одну годину до часу проїзду у метрополітені зателефонувати за номером телефону: 731-00-00, 0800-507-507;

- по телефону сповістити назву початкової та кінцевої станції маршруту пересування та приблизний час прибуття на початкову станцію метрополітену;

- якщо в маршрут пересування пасажира з інвалідністю, який пересувається на візку, входить станція з ескалатором, то переміщення пасажира з інвалідністю здійснюється тільки на резервному ескалаторі. У випадку, якщо резервний ескалатор відсутній, переміщення пасажира з інвалідністю здійснюється через другий вестибюль станції, а при відсутності другого вестибюлю - через найближчу станцію метрополітену;

- після прибуття пасажира з інвалідністю на початкову станцію, охоронці супроводжують його до електропоїзда і далі до виходу станції прибуття. В супроводженні пасажира на візку обов’язково приймають участь два охоронця. У випадку, якщо на станції знаходиться один охоронець, то для допомоги в супроводженні направляється охоронець з суміжної станції.

В разі прибуття пасажира з інвалідністю на початкову станцію без попереднього надання інформації по телефону про маршрут пересування, пасажир з інвалідністю зобов’язаний обов’язково звернутися до чергового по залу (вокзалу) (касира квиткового I категорії) або контролера автоматичних пропускних пунктів метрополітену та сповістити назву кінцевої станції маршруту пересування, далі очікувати охоронців, які будуть супроводжувати пасажира з інвалідністю до електропоїзда і далі до виходу станції прибуття (не стосується станцій, де на даний час відсутній резервний ескалатор для пасажирів на візку). Час очікування на організацію послуги з перевезення, буде складати близько однієї години.